Športový poradca zákazníckeho servisu - Skrátený úväzok/Brigáda
Odpovedať
Čo Vás čaká u nás
ZDIEĽAJ SVOJU VÁŠEŇ K ŠPORTU A RADOSŤ Z NEHO! ⚽
ŠPORTOVÝ PORADCA S MISIOU ZÁKAZNÍCKEHO SERVISU
Ako líder/ka športu s misiou zákazníckeho servisu sa staneš dôležitou súčasťou nášho tímu v oblasti, ktorá by Ti mala byť najbližšia: poskytovanie 5* zážitku z nakupovania a poskytovania služieb zákazníkom. Inými slovami: jednou z Tvojich úloh bude zabezpečiť to, aby zákazník odišiel od nás vždy spokojný s odpoveďami na otázky, ktoré hľadal. Veľmi dôležité je pre nás ale aj to, aby sme všetci boli denne v “kontakte s realitou”.
Náplňou Tvojej práce bude:
SPOKOJNOSŤ ZÁKAZNÍKOV
Jednou z hlavných úloh lídra športu je poskytnúť 5 -hviezdičkový zážitok z nakupovania od prvého priateľského "Dobrý deň!", cez poradenstvo, spracovanie objednávok a reklamácií tovaru, platbu, až po posledné "Dovidenia!" Toto sa deje väčšinou na “Welcome desku”, ktorý je miestom, kde sa zákazníci so svojimi požiadavkami obracajú najčastejšie.
ZODPOVEDNÝ PRÍSTUP
Našim cieľom je byť vždy čo najbližšie k zákazníkom a plne k dispozícii. S tým súvisí aj poskytovanie našich služieb, ktoré permanentne zabezpečujeme. Preto bude Tvojou úlohou:
- Prispievať k zvyšovaniu spokojnosti zákazníkov a skvalitňovaniu služieb ponúkaných na predajni.
- Spolu s tímom budovať a sprístupňovať politiku vernostného programu zákazníkov naprieč všetkými kanálmi
- Riadiť a zabezpečovať spokojnosť zákazníkov pri platbe a vytvárať podmienky na podporu samostatnosti zákazníkov
- Zabezpečovať a spracovávať dotazy a reklamácie produktov našich zákazníkov tak, aby boli garantované naše interné predpisy a zároveň 100% spokojnosť zákazníkov
NEBÁŤ SA ROBIŤ KREATÍVNE ROZHODNUTIA
Každý náš spoluhráč je vedený k tomu, aby postupne prevzal zodpovednosť za svoj rozvoj, autonómiu v rozhodovaní, navrhovanie a implementáciu nových služieb a riešení pre zákazníkov.
DIGITAL & ONLINE SVET
Práve vášeň pre šport je to, prečo sa radi delíme o svoje tipy a skúsenosti so zákazníkmi a športovými používateľmi. Úlohou tímu zákazníckeho servisu je byť aktívnym hráčom na našom ihrisku 5* zákazníckeho zážitku. To znamená, že náš servis zahŕňa 360 stupňový prístup: cez digitálne riešenia (aplikácie, kiosky,...), online (e-shop, naše interné nástroje, ...) offline (predajňa), služby (vernostný program, rezervácie služieb, predaj na splátky, ...). Po čase sa staneš expertom v každej tejto oblasti a Tvojou úlohou tiež bude pomáhať Tvojim spoluhráčom aby sa cítili pri výkone svojej práce rovnako sebavedomo ako Ty sám/sama.
TÍM
Budeš súčasťou tímu rovnako zmýšľajúcich kolegov. Budeme spolu pracovať, športovať a oslavovať víťazstvá. Dôležitý je pozitívny vzťah ku tímovej práci, v ktorej však využiješ aj dávku individualizmu.
Čo čakáme od Vás
PRETO HĽADÁME ŠPORTOVCOV A ŠPORTOVKYNE, KTORÍ:
- sú komunikatívni a vedia si predstaviť, čo všetko spraviť pre zákazníka, aby ostal "spokojný alebo spokojný"
- radi riešia problémy a neboja sa výziev
- chcú rásť a pracovať na svojom osobnom rozvoji
- sú schopní a ochotní pracovať aj počas tých najrušnejších časov (napr. cez víkendy)
Výhodou je, ak náš nový spoluhráč/spoluhráčka už mal/mala skúsenosti s prácou so zákazníkmi: napr. na recepcii, hostess, gastro, call centrum alebo akékoľvek podobné odvetvie.
PRÁCA V DECATHLONE TI PONÚKA:
- kolektív, v ktorom majú všetci niečo spoločné – šport a radosť z neho!
- osobnostný a profesionálny rast a možnosť napredovať
- flexibilný pracovný čas
- teambuildingy plné športu a všetkého, čo k nemu patrí
- zamestnanecká zľava na Decathlon Passion Brands produkty
- akciový program - Shareholding
- podiel na zisku spoločnosti
- sociálny fond - príspevok na športové aktivity / Multi Sport kartička
- životné a cestovné poistenie
- pracovnú zmluva na dobu neurčitú hneď od nástupu
Zhrnutie
Ako si Vás predstavujeme
en - Aspoň základná znalosť
de - Výhodou